اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۲ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۸۹۰ فقره بازرسی و ۱۲۴ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

وی هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و افزود: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

۲۹۱ متقاضی اقدام ملی مسکن در ایلام افتتاح حساب کردند

علی‌اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از افتتاح حساب ۲۹۱ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: بانک مسکن به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات این طرح، تامین مالی احداث پروژه‌های یاد شده را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی ایلام احداث ۱۰ هزار و ۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده که تا این لحظه ثبت نام ۱۲ هزار و ۸۲۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است.

رانندگان سواری در ۵۶ درصد حوادث جاده‌ای ایلام مقصر هستند

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه ایلام، گفت: از ابتدای امسال تاکنون رانندگان خودروهای سواری بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در ۵۶ درصد حوادث جاده‌ای مقصر بوده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان حوادث منجر به جرح و فوت در این استان به نسبت دوره مشابه پارسال ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طرح تامین آب هزار هکتار از اراضی«هلیلان» آذرماه به بهره‌برداری می‌رسد

محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام، گفت: طرح تامین اعتبار یک هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی منطقه کهره- داجیوند شهرستان تازه تاسیس هلیلان در صورت تامین اعتبار تا پایان آذرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای به بهره برداری رسیدن این میزان از اراضی هلیلان به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص این مبلغ پروژه تا پاییز امسال افتتاح می‌شود.

مددجویان ایلامی خدمات رایگان قضایی دریافت می‌کنند

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در آیین تفاهم نامه همکاری بین دادگستری، کمیته امداد و بهزیستی ایلام، گفت: با این تفاهم نامه ضمن اینکه از خدمات رایگان قضایی، دادرسی و همکاری وکلای نیکوکار دادگستری برخوردار می‌شوند از این پس از پرداخت تعرفه‌های دفاتر خدمات قضایی نیز معاف می‌شوند.

وی افزود: هدف از این تفاهم نامه این است که قشر نیازمند جامعه به خاطر مشکلات مالی و معیشتی از پیگیری قضایی مشکلات خود و اجرای عدالت قضایی محروم نشوند و همچون دیگر اقشار جامعه بتوانند به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول